
UGG
בוטים סתיו-חורף עם סוליות עבות שמחזיקות אתכם חם כשהכל קופא בחוץ.
בחר מידה (EU)
<p>אוגג הקלאסית בגרסה נמוכה שלא חוטפת את הרגל כמו הגבוהה. הסוליות עבות מספיק שתרגישו כמו הולכים על עננים, וזה לא סתם טוב לחורף — כל העונה עד אפריל אם הוא קר.</p><p>יש לי זוג בשחור מהשנה שעברת וזה עדיין פה, לא התפורר ככל האג שרכשתי בחו״ל. הגרסה בירוק היא משהו אחר, בדיוק התרבות כרגע.</p>
