
Descente
נעלי ריצה יפניות עם טכנולוגיה טובה בשחור, אם אתה רציני עם הריצה בחוץ.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, דסנט זה בעצם המותג הריצה של היפנים שלא כל כך מכירים בישראל. ה-LaVitale Wire 30 הזה בנוי טוב בתוך ותחוץ, ממש למישהו שרץ 3-4 פעמים בשבוע ולא רוצה להשקיע בניין.</p><p>השחור כאן זה classic, לא משתעמם. הנעל קלה, הרכיבה בטובה, והטכנולוגיה שלהם בסוליה לא זה בדיוני. בדקתי את הבחורה שלי וגם היא חזרה ממכם עם הלצים שזה בקול. זה נעל של ריצה שקטה שעובדת.</p>
