
Dior
הדיור בי27 זה בסך הכל סניקר קלאסי שעובד בכל ملbination, שחור או לבן, לא משנה.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני מודה שחשבתי שזה יותר מדי hype כשהתחלתי. אבל אחרי שלבשתי את הבי27, הבנתי למה כולם מדברים עליו. הסול מעבה מספיק, הקנוואס עם הלטקס אביב על הצד זה נראה משהו. עובד עם ג'ינסים, עם מכנסיים אתניים, בכל מקום.</p><p>בחרתי את השחור כי זה הבחירה הבטוחה, אבל גם הלבן יפה אם אתה רוצה משהו יותר קל. לא יקר כמו סניקרים אחרים ממותגים, וזה מה שחשוב לי. מומלץ.</p>
