
Dr. Martens
המרטינס השחור הקלאסי שלהם, היי טופ, די חזק וכואב בהתחלה אבל אחרי שבועות זה בדיוק אומנם.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, המדריאנס השחור. לא יש לך משהו חדש פה, זה הדבר שהכל חובשים. אבל יש סיבה — הם פשוט עובדים. קשים, עמידים, וזה מתחיל יפה כשהם מתמוטטים.</p><p>הי-טופ יותר טוב מהלו אם אתה רוצה קצת יותר סאפורט. כן, הם יכאבו לך את הקרסול בהתחלה, זה בעיה של מרטינס. אבל אחרי חודש או שניים זה בדיוק הנעליים הטובות ביותר שלך. סתם אל תשכח לשים מלח בתוך הנעליים.</p>
