
The North Face
נעליים שאני באמת לובש בהרים כי הן לא מתפרקות אחרי שלוש טיולים.
בחר מידה (EU)
<p>תראו, North Face זה לא רק טוב — זה נעל שאתה קונה פעם ובעצם משתמש בה. הייקינג שלי בירידון או בטל חרמון, זה עם הנעליים האלה. השחור והירוק הצבא שלהם הכי זקוקים לי, אבל יש גם גrey ואורנג' אם אתה רוצה להשתנות.</p><p>עמיד, נוח, לא מחזיק עד סוף היום — מחזיק עד סוף השנה. מחיר לא זול אבל לא גם משתלם להתחזק עם דברים זולים שמתפרקים.</p>
