
Gucci
הגוצ'י האלה זה בדיוק מה שחיפשתי — סניקרס נמוך קלאסי שלא משעמם ולא מעליץ.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי כמה זוגות של גוצ'י וזה בטוח אחד מהטובים. הדיזיין וינטג' זה לא מתיש כמו כמה מהדברים היוקרתיים שלהם, פשוט נראה טוב בתיאבון. הלבן עם הפרטים הזעירים שלהם — נכנס.</p><p>ביום שלישי אני לובש את הלבן, ביום רביעי אפשר לעבור לאפור. החייל הצהוב זה משהו טיפה שונה אבל בחורים שלי אמרו שזה נראה ממש טוב. מחיר כמובן לא זול, אבל אם אתה רוצה משהו שיתקיים שנים, זה הדבר.</p>
