
Balenciaga
הנעליים האלה פשוט מדברות בעד עצמן - Balenciaga עשתה משהו טוב פה בכנות.
בחר מידה (EU)
<p>תראו, אני לא אחד מהטיפים שאומרים שכל דבר של בלנסיאגה הוא אחלה. אבל את הסניקרס הזה? אני מבין למה אנשים מטריפים על זה. ה-3XL הזה נראה תקיף, סדרה וטוב על הרגל, וגם בוודאי לא זול אבל זה בא הגיוני.</p><p>הורוד והלבן עובדים ממש טוב ביחד פה. מי שרוצה משהו שלא בדיוק סטנדרטי אבל עדיין רציני - זה לו. מותאם גם לבנות וגם לבנים, ואני כבר למדתי שבלנסיאגה לא משחקים עם הנוחות.</p>
