
Balenciaga
הבלנסיאגה ראנר הזה בנייבי או גריי זה בדיוק מה שצריך אם אתה רוצה משהו שגם נראה טוב וגם נוח בפועל.
בחר מידה (EU)
<p>קניתי את הדגם הזה באישית וזה ממש חזק. הבניה שלו סולידית, המרטריאל לא זול, וההרגשה על הרגל היא בדיוק זה — לא מרגיש שתוך שנה זה יתפרק לחלקים.</p><p>הנייבי יותר קלאסי אם אתה בא לעבודה או משהו רשמי יותר, הגריי הוא הבחירה של כל מי שלא רוצה להחליט. יוניסקס כמו שהוא, וגודל בדיוק כמו צריך.</p>
