
Arc'teryx
בנויים כמו משימה צבאית, נוחים כמו נעליים רגילות — האלה טיפה חזקות מדי.
בחר מידה (EU)
<p>זה לא סוג של נעליים שאתה קונה בגלל שהן יפות (אמנם הן גם כן). Arc'teryx בנו את הקונסיל FL 2 עם GTX, כלומר אתה יכול להלך בגשם ולא תרגיש אפילו. הסוליה עמידה, ההידוק טוב, והטרק בעל הרבה טכנולוגיה בפנים.</p><p>בשחור זה נראה סטנדרטי וחכם, בזהב זה קצת יותר קטע. אם אתה זקוק לנעליים שמתגברות על כל מה שאתה משליך עליהן, האלה זה הבחירה. לא זול, אבל לא נוח להביע חרטה.</p>
