
Arc'teryx
נעליים ממש קלות ונוחות לטיולים בהרים, עם protection טוב מפני מים ודברים כאלה.
בחר מידה (EU)
<p>אני משתמש בהן כבר כמה חודשים ואני בפשטות חייב להגיד שהן עושות עבודה מצוינת. קלות, לא כואבות גם אחרי 8 שעות הליכה, וה-GTX שלהן זה באמת עובד כשזה רטוב בחוץ.</p><p>ה-grip בעקבות טובה וה-support למפרק הקרסול מאוד טוב. אם אתה הולך הרבה לטיול, האלה יוצאות דופן. יש להן דברים קטנים שצריך להתרגל אליהם בהתחלה, אבל אחרי שבוע זה סדר.</p>
