
Arc'teryx
נעליים לטיולים קשוחים שלא משקלות הרבה ועובדות בגשם ובשלג.
בחר מידה (EU)
<p>דיברתי עם חברים שהשתמשו בהן במסלולים כבדים בגולן ובנגב, והם לא התחרטו. ה-GTX שלהן עושה עבודה, הצמיג לא מחליק, והן לא נשברות אחרי שנה.</p><p>לא זול, אבל אם אתה הולך בהרים באמת ולא רק לצילום לאינסטה, זה שווה. יש לי חברה שקנתה בשחור והיא עדיין בה אחרי שלוש שנים.</p>
