
XVESSEL
אקס וסל החדשים האלה זה משהו שונה לגמרי - רך, נוח, ובאמת יפה להסתכל עליו.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, זה לא סתם סניקר. הרכות של ה-Plush נוגעת בדברים שלך בצורה שמעט דברים עושים. הדיזיין של סוואן קיס זה אלגנטי בלי שהוא מתנשא, ואתה יודע שאנחנו לא משחקים עם מדבר כזה.</p><p>בין אם אתה בוחר את הלבן הנקי או הפינק שמעט יותר בולט, שניהם עובדים לכל מה שאתה עושה - מהליכה סביב העיר ליום שקט בבית. זה הסוג של נעליים שאתה יכול פשוט ללבוש.</p>
