
ASICS
הנעליים האלה מעולות לריצה ארוכה, כי יש להן סיכוך טוב וזה לא מרגיש כמו רץ על אבנים.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אם אתה רץ הרבה או רק מתחיל להשקיע בנעליים טובות, ה-Gel Kayano 14 זה בחירה חכמה. יש לה padding כמו שצריך, לא מוגזם, והכל מעיד שאסיקס ידעה מה היא עושה כשבנתה את הדבר הזה.</p><p>בחור, הצבעים הכסופים והלבנים שלה כמעט משחקים עם כל מה. אני משתמש בנעליים האלה למרחקים ארוכים ופשוט לא חושב עליהן בהמשך היום.</p>
