
ASICS
הנעל שלהם עם הטכנולוגיה שעובדת, מעולה לכל מי שרץ הרבה או סתם רוצה נעל נוחה ליום יום.
בחר מידה (EU)
<p>טוב, אם אתם רצים קצת או הרבה, זו נעל שלא תתעייפו ממנה. ה-Gel Kayano זה כבר מסדרה שלהם שקיימת שנים, והגרסה החדשה הזו היא פשוט טובה יותר. הריפוד והכרית תחת הרגל עושה את העבודה שלהם, בלי להיות מטומטם.</p><p>לא יודע מה עוד להגיד, זה פשוט נעל מוצקה. בחורות וחברים שלי שמדגישים שהם משתמשים בהן הרבה אמרו שהן בנויות טוב. בא לך משהו שיעבוד? תקח את זה.</p>
