
Asics
הנעליים האלה באמת נוחות, יש להן את ה-gel cushioning שמגן על הברכיים שלך כשאתה רץ או פשוט מטייל בעיר.
בחר מידה (EU)
<p>ראיתי מון אנשים בתל אביב עם הגל קוונטום האלה, והסיבה היא שהן ממש עובדות. הטכנולוגיה של ה-gel בעקב וקדמה עושה את החיים קלים יותר.</p><p>בחרתי בלבן וגריי כי הם מתאימים לכל דבר — חולצה, מכנסיים, יכול להיות בחוץ או בדרך לעבודה. זה סניקר שלא מזיע אתה להיות בו.</p>
