
Asics
הנעליים האלה עדיין מהטובות ביותר אם אתה רץ הרבה ורוצה משהו שלא יכאב לך.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, זה ממש נעל מהיד שלישית אבל אם לא מפריע לך, היא עדיין משחקת. ה-Gel Kayano 20 זה מה שקונים כשרוצים סטיבליטי אמיתי בריצה, לא רק לדוגמה. הצבע שלנו קל לתיאום, עובד כמעט עם הכל.</p><p>בנויה עם Gel בעקב ובמידפוט, כל צעד מרגיש ממוסמר. אם אתה רץ בשנייה זו ואתה לא בטוח מה קונים, הנעל הזאת לא תאכזב. לא היא המודרנית ביותר אבל היא עובדת.</p>
