
Asics
הנעליים האלה עושות עבודה טובה אם אתה רץ הרבה ומחפש משהו שיתן לך סופרט בהנחיתה.
בחר מידה (EU)
<p>אני רץ קצת והנעליים של אסיקס עוזרות לי. ה-Gel Kayano 20 בצבע אפור בהיר או כסף, זה דבר די קלאסי. יש גל בעקב שמרגיע כשאתה פוגע בקרקע, ולא זה רע בכלל.</p><p>כשקניתי זוג, היו לי נעליים בנוחות של הנעליים האלה במשך שנים. אם אתה לא צריך משהו מדי מודרני או מדי דק, הדגם הזה עושה את העבודה.</p>
