
Asics
אסיקס גל פלאקס 4 זה נעליים שנראות טוב ובאמת עובדות בריצה, לא דבר קטן.
בחר מידה (EU)
<p>אני רץ בהן כבר כמה חודשים והן עדיין בעיצומן. הגל בחלק התחתון ספוג דיו, ובעצם זה רציני — עם כל צעד אתה מרגיש את הדבר הזה עובד. לא כמו לבוש עם אוויר בעבודה.</p><p>הנעליים לא הופכות לרטובות מזיעה כמו זה שקורה בנעליים אחרות. צבעים שלהם בחום ובלבן — מינימליסטי, עובד עם הכל. בהחלט לא הנעל הטובה ביותר בעולם, אבל למחיר הזה? בטוח שכן.</p>
