
ASICS
הנעליים האלה בעצם עובדות טוב כשאתה רץ הרבה ובאמת צריך משהו שלא יכאיב.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אני רץ בהן כבר שנה, ולא יש לי טעם רע. הכרית של ה-Gel עובדת ממש, מרגיש כמו שאתה רץ על משהו רך אבל עדיין יש לך יציבות. הנעליים קצת כבדות אבל זה בגלל שהן בנויות ממש טוב.</p><p>הצבע הבז׳ הזה חמוד, לא משהו שאתה רואה בכל מקום. טוב לאנשים שרצים הרבה ובאמת צריכים נעליים שתחזיקו אתכם, לא בשביל ריצות קצרות של שביעות רצון.</p>
