
ASICS
הנעליים האלה מעניינות אותי בגלל שהן באמת נוחות ברצים ארוכים, לא משהו שמרגיש מוזר אחרי 10 ק״מ.
בחר מידה (EU)
<p>ההגנה בנימבוס 101 היא משהו אחר. יש להן הרבה ג׳ל בעקב וחציון, וזה ממש מרגיע כשאתה רץ על אספלט קשה. אני בדרך כלל לא מעריץ נעליים כל כך, אבל זה הגיוני כאן.</p><p>צבע שחור וגם מידנייט אפשרויות טובות. הנעליים לא מרגישות כבדות כמו שחשבתי שהן תהיינה, וזה מפתיע לטוב. המחיר זה קצת גבוה אבל אם אתה רץ הרבה, זה בסדר.</p>
