
Asics
הנעליים של אסיקס האלה טובות למי שמחפש משהו נוח וקל בעבודה או בחדר.
בחר מידה (EU)
<p>ראיתי הרבה בחורים בחדר כושר עם הגל טקטיק, והם בחרו אותן בגלל שהן לא כבדות וקל להם להרים משהו בהן. יש להן קצת gel בעקב שעוזר כשאתה עומד הרבה.</p><p>במצב הלבן והכסוף הם נראים פשוט מסודרים, אפילו בימים רגילים. מי שמחפש נעל ספורט שלא תטריף אותו בהרבה צבע ודברים מיוחדים, הם הבחירה שלך.</p>
