
Asics
נעליים שפשוט עובדות טוב לריצה, עם דעיכה כמו שצריך ותמיכה שאתה מרגיש בכל צעד.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אסיקס זה לא חדש לי. יש להם משהו עם הטכנולוגיה הזו של דעיכת הדירוג שלהם — Gel כמו שקוראים לזה. בנעליים האלה זה קצת מגניב כי אתה מרגיש שהיא לא רק מרכך, היא גם מחזירה משהו בכל צעד.</p><p>בחרתי את הצבעים האלה — אורנג' ושחור — כי הם סוג של statement בלי שזה יהיה חלופה זה יודעים? הנעליים נוחות כמו מה, בחורים וחורות שניהם יכולים להניח אותן בקלות. טובות לריצה ממשית, לא משהו שבו אתה מסתבך.</p>
