
Off-White
הנעליים האלה זה בעצם מיקס של דברים שונים שנראה מוזר בהתחלה אבל בסוף זה עובד.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אם אתה מעקב אחרי אוף-וויט אתה כבר יודע שהם לא עושים דברים נורמליים. האודסי 2000 היא כמו שילוב של סניקר chill עם קצת אתיטיוד, מעבורים שנראים תיאטרליים קצת, וקונסטרוקשן שיודעים שהוא שם בעצם.</p><p>התחושה? מעבורים בכל מקום, צבעים מנטרליים שמתאימים לכל דבר, ונכון שזה קצת much למי שרק רוצה נעליים פשוטות. אבל אם אתה into sneaker culture, זה הזה.</p>
