
Off-White
אם אתה מחפש sneaker שעושה statement בלי להיות מטורף, הזה בדיוק מה שחיכית.
בחר מידה (EU)
<p>אוף וויט זה לא בדיחה כשזה מגיע לעיצוב. אודסי 1000 בא בתערובת של beige, green וגrey שפשוט עובדת. יש לו את הסטיל הקלאסי אבל עם משהו אחר שמייד מושך את העין.</p><p>הנעל הזאת חומה ונוחה, ובאמת מתאימה לחצי שנה של ביגוד. ונכון, היא לא זולה, אבל זה בגלל שיש פה משהו שנשמר.</p>
