
Onitsuka Tiger
הנעליים שהיפנים עשו בשנות ה-60 ועדיין מעולות, בכחול אדום או לבן.
בחר מידה (EU)
<p>Mexico 66 זה הקלאסיקה של אוניצוקה, קצת רטרו אבל לא בדרך המגעילה. הדוגמה המקורית מ-1966 וזה לא בשביל שום סיבה - עיצוב פשוט שעובד, סוליה שמרגישה טובה, ויש לך בחירה בין כחול, אדום או לבן.</p><p>אני לובש אותם לכל מקום - לקורים, ברחוב, עד כדי קניות. הם לא מתיימרים להיות משהו שהם לא, פשוט נעליים טובות שמתגברות על הזמן.</p>
