
On
מזלזל שלי בנעליים עם קנס ופדלו תוך שנייה, האלה טובות ממש לריצה וגם פשוט ללכת בהן.
בחר מידה (EU)
<p>עברתי סדרה של On בשנה האחרונה וזה בסדר גדול. ה-Roger Advantage הוא לא ממש מה שציפיתי בהתחלה — זה יותר ממוקד בגיקים שאוהבים טכנולוגיה מאשר ספורטאים. אבל אחרי שלבשתי אותו שבועיים רציף, הבנתי שהוא פשוט נוח.</p><p>הסוליה מגיבה טוב, והדעיכה של ה-CloudTec זה משהו. מתאים לכל אחד — גם מי שרץ וגם מי שפשוט צריך נעליים טובות ליום. הצבעים שמציעים זה סטנדרטיים אבל זה טוב, עדיין תראה טוב.</p>
