
UGG
אוג בשחור שמתאים לכל דבר, נוח בדיוק כמו שצריך.
בחר מידה (EU)
<p>תראו, אוג לא משהו שחשבתי שאחזיק, אבל הזוג הזה של SS26 באמת טוב. שחור קלאסי, יוניסקס, ולא עולה עלי כמו מותגים אחרים שמדברים על עצמם כל הזמן.</p><p>מה שבא לי בזה הוא שהוא בא לעבודה בחום וגם כשאתה רוצה להסתובב בנוח. לא משהו מופקד, בדיוק מה שאני צריך.</p>
