
UGG
אם אתה מחפש משהו שממש נוח ואתה לא צריך להתעסק עם קשירת שרוכים, זה הדבר.
בחר מידה (EU)
<p>כל מי שנעל את האג יודע שזה חם וטוב ללב. הטסמן הזה הוא בעצם סליפ און קטן וחמוד, אפילו יותר קל לנעול מאשר נעליים רגילות. בחום שלנו בקיץ זה כמובן קצת הרבה, אבל בחורף עם גרביים? מושלם.</p><p>צבע חום זה משחק טוב עם הכל, וזה סוג של נעליים שאתה שם ברגל בלי לחשוב יותר מדי. אנשים יחשבו שאתה בדרך לאיפה שהוא עם טעם בתלבושת. בן או בת, זה מתאים.</p>
