
Adidas
נעליים של אדידס לריצה שלא מיוחדות במיוחד אבל עובדות טוב, קלות על הרגל.
בחר מידה (EU)
<p>אדידס XLG זה בעצם נעלי ריצה סטנדרטיות שעושות את העבודה. לא תופסות הרבה קשב, אבל אם אתה צריך משהו בסיסי שיתמוך בך במהלך הריצה, זה יעבוד לך. הצבעים שחור ואפור פשוטים ולא מתחרטים עליהם.</p><p>האמת שקנויות משהו כמו זה זה תמיד הימור קטן, אבל לפחות זה אדידס שאנחנו יודעים שיחזיק. נוח להניח, לא כואב כשמרוץ בהן יום שני בבוקר.</p>
