
Adidas
הפורום 84 הנמוך של אדידס זה בדיוק מה שחיפשתי — קלאסי, נוח, ועובד עם כל דבר.
בחר מידה (EU)
<p>בואו נהיה ישרים, הפורום 84 הוא חזרה לשורשים של סניקרס טוב. צורה נקייה, עור איכותי, ותחושה שלא משתנה. יש לי את זה בלבן וזה הולך עם הכל — ג'ינס, שורטס, אפילו חליפה אם אתם חוצפים.</p><p>גם בבלו, נייבי וגריי זה נראה מטורף. לא משהו שיעלה לך הרבה כסף, אבל גם לא משהו שתתגעגע אליו אחרי שבועיים. תנו לזה הזדמנות.</p>
