
Adidas
הסמבה של אדידס זה הנעליים שכל אחד צריך בארון, קלאסי שעובד עם הכל.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, הסמבה OG היא בעצם הנעליים הכי אייקוני של אדידס. לא מדברים על משהו חדש פה, מדברים על משהו שעבד כמעט 80 שנה והוא עדיין עובד. הדיזיין פשוט ודברים פשוטים בדרך כלל לא טועים.</p><p>יש לבחור בין שחור קלאסי, אדום דוהק, קרם רך או אפילו leopard print אם אתה בנושק לקצת יותר בולד. פשוט סניקר שמתאים לכולם, לכל גיל וסגנון. זה לא בדיוק ניוטק אבל למה זה בעצם בעיה?</p>
