
Adidas
הסטאן סמית הקלאסי עם טוויסט של אספדריל, נראה קל וטוב לקיץ.
בחר מידה (EU)
<p>זה בעצם הסטאן סמית שאתה מכיר, רק שעשו לו ממש עדכון קיץ. הבד הלבן עם הירוק מעצבן בצד זה נראה טוב בחברה, לא משמע להיות משהו יוקרתי אבל הוא כזה.</p><p>האספדריל זה לא משהו מטורף, פשוט הסוליה יותר קלילה וניתן להוציא אותה מהנעל. בטח כדי שלא יהיה כבד בתיק בקיץ. לירוק הצד אני אוהב, זה לא צעצוע אלא ירוק שמתאים לקיץ.</p>
