
Adidas
הקלאסיקה של אדידס שממש לא מתעתקת, שחור או לבן, נשמר אותו הדבר.
בחר מידה (EU)
<p>סופרסטר זה נחמד כי הוא בדיוק מה שצריך — לא מסובך, לא משהו שאתה חושב עליו בבוקר. השחור והלבן שלו מתאימים לכל דבר, וההרגשה בנעל טובה. הקנבס והעור עובדים בשביל כל עונה.</p><p>אני לובש את זה במצבים שונים ובכנות הוא לא מציק. זה סניקר שעבד 40 שנה וממשיך לעבוד. בדיוק הסוג הזה של נעל שאתה לא משלם יותר מדי אבל גם לא חבל לך על הכסף.</p>
