
Adidas
נעליים שפשוט עובדות, קלות על הרגל ובנוחות שאתה מרגיש מהצעד הראשון.
בחר מידה (EU)
<p>יש לי את הזוג הזה כבר שנה וחצי וממש לא מתחרטת. הפריימ בוט (Boost הישן שלהם) עדיין טוב, לא מוריד כל כך בחודשים ראשונים. בצבע ירוק זה נראה טוב גם לא רק לריצה, אפשר ללכת בהם לקפה בבוקר.</p><p>במחיר הזה אתה לא תמצא משהו יותר טוב. הם קלים, לא מכאיבים, והוא גם לא נשמע כמו מזל אויר עם כל צעד. ריצה של 5 ק״מ או שאתה פשוט צריך נעל יומיומית שתגיד לך שהביעת החלטה טובה.</p>
