
Adidas
הנעליים האדידס האלה זה פשוט קלאסיקה שלא מתיישנת, לבן או שחור והן מתאימות לכל דבר.
בחר מידה (EU)
<p>אני כבר שנים אוהב את המודל הזה. זה לא משהו מטורף עם הרבה דברים מיותרים, פשוט עבודה טוב, ציפוי עור בן קיימא, וההרגשה בתוך הנעל מדהימה. מתאימות בדיוק לריצה, בתוכנית אימונים או בדיוק כך, הלכת לקפה עם חבר'ה.</p><p>בחרתי את הלבן והשחור כי שניהם זה טוב בהחלט. אם אתה מחפש משהו שעובד ולא תמיד צריך לדאוג אם הוא בלוק או לא, התשובה פה.</p>
