
Adidas
הסמבה של אדידס עם הטאץ' של וויילס בונר, בחום וב שחור — זה פשוט דבר טוב.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, אז וויילס בונר טיפלו בסמבה הקלאסית של אדידס והוציאו משהו שגרם לי להרים גבה. הצבעים האלה — החום והשחור — זה לא סתם צבעים, זה סטיל משלהם. החומר מרגיש מחורבן בדרך טובה.</p><p>אם אתה מחפש סניקר שעובד על הכל, מהליכה עם חברים עד שיום טוב יותר, זה הוא. לא משהו שאתה צריך להצדיק או להסביר למה קניתה.</p>
