
Adidas
הנעליים שלי לכל ריצה, בין אם זה 5 קילומטר בבוקר או סתם הליכה בעיר.
בחר מידה (EU)
<p>אוקיי, האמת שאני חי בהנעליים האלה. ה-Ultraboost 5 זה לא בדיחה — הboosted cushioning באמת מרגיש, הרגל לא כואב אחרי שעה ריצה וזה לא משהו שאני אומר בקלות.</p><p>מתאים לכל דבר בעצם. אתה יכול לרוץ בהם, להלך בהם, או סתם ללבוש אותם מתחת לטרייניק ללא מחשבה. בצבע אפור וכסף הם גם לא מעוררים התנגדות, מתאימים לכל קומבינציה.</p>
