
Adidas
זוג אדידס שיש לו משהו עם הצבעים האלה, ורציתי להגיד לכם על זה.
בחר מידה (EU)
<p>האמת, כשראיתי את ה-Ozelia בוורוד וקרנציה הראשונה, חשבתי שזה יותר מדי. אבל יום אחד לבשתי אותם וזה הרגע שלי. הצבעים בעצם עובדים בטירוף, וזה לא נראה כמו דבר שתייכנס אותו כעבור שבוע.</p><p>הנוחות בסדר גמור, ממש טוב לריצות קצרות או פשוט ללכת ברחוב. הם אדידס, אז אתה יודע שהם בנויים כמו צריך. אם אתה מחפש משהו שיציא אותך מהשחור והלבן, זה הדבר.</p>
