
Adidas
נעליים שנבנו בשביל מרתונים, אבל אחרי שלושה חודשים שהן יושבות בארון אתה מבין שהן גם רק מטורללות בעיר.
בחר מידה (EU)
<p>ברצינות, האדיזרו הזה הוא משהו. קל כמו שום דבר, תמיכה טובה בקשת הרגל, והרטיבות לא צמודה לך כמו חבר מוטרד. יש לי את זה בשחור וכבר שוקל את הכחול.</p><p>אם אתה רץ באמת או פשוט נמאס לך מהנעליים הכבדות שלך, זה הדבר. לא תשמע אותי מתלונן על מחיר, המהירות שאתה מרגיש בהם בדרך לעבודה שווה הכל.</p>
