
Adidas
נעליים לטיולים שלא מתפרקות אחרי כמה ק״מ, עם אחיזה טובה בסלע ובבוץ.
בחר מידה (EU)
<p>לקחתי את האדידס הזה לכמה טיולים בנגב ובגולן. הנעל סגורה טוב, לא כואב, והסוליה מחזיקה בעיתות. מרגיש שהם בנו את זה כדי לעמוד בחום ובתנאים קשים.</p><p>בחור שלי הלך איתי פעם ואמר שהוא מתחרט שלא קנה גם לעצמו. זה לא יוקרה, פשוט נעליים שעובדות.</p>
